ADMINISTRATOR SYSTEMU ERP

Opis stanowiska pracy

Administrowanie systemem Infor ERP LN,
Konfiguracja oprogramowania związana ze zmianami wymagań biznesowych i prawnych
Nadawanie uprawnień , aktualizacja oprogramowania,
Administrowanie bazą danych Oracle
Analiza i rozwiązywanie problemów w codziennej pracy użytkowników systemu Infor ERP LN
Wsparcie techniczne, obsługa terminali do odczytu kodów kreskowych

Oczekiwania wobec kandydatów:

Wykształcenie wyższe kierunkowe
Minimum roczne doświadczenie na stanowisku administratora systemu ERP
Podstawowa znajomość procesów biznesowych systemu ERP
Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów
Znajomość języka angielskiego umożliwiającego czytanie dokumentacji technicznej
Znajomość MS SQL, Linux

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępne jest tutaj:

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres Spółki:

JELCZ  Sp. z o.o.
Biuro Kadr i Wynagrodzeń
ul. Inżynierska 3
55 – 221 Jelcz – Laskowice

lub na adres mailowy : kadry@jelcz.com.pl

lub skorzystanie z formularza poniżej

FORMULARZ APLIKACYJNY