GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW

Opis stanowiska pracy:
  • zarządzanie łańcuchem dostaw i bazą dostawców
  • optymalizacja procesów zakupowych
  • analiza rynku i pozyskiwanie nowych dostawców
  • prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych (również w języku angielskim)
  • określanie ramowych warunków współpracy z dostawcami
  • prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie z procedurami obowiązującymi w organizacji
  • przygotowywanie zestawień i raportów – monitoring łańcucha dostaw
  • zarządzanie zespołami projektowymi w ramach większych projektów zakupowych
  • Oczekiwania wobec kandydatów:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (logistyka, zarządzanie łańcuchem dostaw)
  • doświadczenie zawodowe – min. 3lata na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • umiejętność zarządzania kategoriami zakupowymi oraz planowania łańcuchów dostaw
  • samodzielność, kreatywność, umiejętności analityczne, komunikatywność
  • umiejętności negocjacyjne
  • znajomość systemu INFOR będzie dodatkowym atutem
  • znajomość zagadnień Lean Management
  • biegła znajomość MS OFFICE
  • Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępne jest tutaj:

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres Spółki:

    JELCZ  Sp. z o.o.
    Biuro Kadr i Wynagrodzeń
    ul. Inżynierska 3
    55 – 221 Jelcz – Laskowice

    lub na adres mailowy : kadry@jelcz.com.pl

    lub skorzystanie z formularza poniżej

    FORMULARZ APLIKACYJNY