RADCA PRAWNY

Opis stanowiska pracy

  • Sporządzanie opinii oraz wsparcie prawne działalności przedsiębiorstwa,
  • Analiza informacji prawnych w celu identyfikacji ryzyk prawnych i oceny konsekwencji prawnych dla organizacji,
  • Analiza prawna umów zawieranych przez Spółkę,
  • Doradztwo prawne dla poszczególnych obszarów w Spółce

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Doświadczenie w bieżącej obsłudze prawnej działalności Spółki,
  • Doświadczenie w przygotowaniu oraz opiniowaniu projektów umów,
  • Dobra znajomość KP,KC, KPC oraz KSH,
  • Wpis na listę radców prawnych,
  • Wysoka orientacja na cel,
  • Kreatywność w myśleniu i działaniu,
  • Sumienność, skrupulatność i wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępne jest tutaj:

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres Spółki:

JELCZ  Sp. z o.o.
Biuro Kadr i Wynagrodzeń
ul. Inżynierska 3
55 – 221 Jelcz – Laskowice

lub na adres mailowy : kadry@jelcz.com.pl

lub skorzystanie z formularza poniżej

FORMULARZ APLIKACYJNY