SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZARZĄDU

Opis stanowiska pracy:

• udział w organizowaniu posiedzeń władz Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza), w tym koordynacja posiedzeń, przygotowywanie porządków obrad oraz sporządzanie związanych z nimi dokumentów
• przekazywanie dokumentów do podpisu Członkom Zarządu oraz dalej właściwym komórkom organizacyjnym
• prowadzenie rejestrów uchwał i pełnomocnictw
• redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki
• prowadzenie spraw bieżących zleconych przez Członków Zarządu
• sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego

Oczekiwania wobec kandydatów:

• wykształcenie wyższe prawnicze – najlepiej aplikant
• min. 2 lata stażu pracy na stanowisku biurowym
• komunikatywność
• sumienność
• umiejętność pracy w zespole
• zdolności organizacyjne
• umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
• dyspozycyjność
• mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
• prawo jazdy kat. B
• znajomość obsługi urządzeń biurowych
• znajomość MS Office

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępne jest tutaj:

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres Spółki:

JELCZ  Sp. z o.o.
Biuro Kadr i Wynagrodzeń
ul. Inżynierska 3
55 – 221 Jelcz – Laskowice

lub na adres mailowy : kadry@jelcz.com.pl

lub skorzystanie z formularza poniżej

FORMULARZ APLIKACYJNY